Twinny Load Swing FFK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Twinny Load Swing FFK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Frans 10-08-2019

Fantastische drager

Geschreven voor: Twinny Load Swing FFK

Goede drager. Solide. Stabiel. Makkelijk te monteren. Simpele doch doeltreffende bevestiging van de fietsen. Beveiliging fietsen is niet afdoende, maar dat is te verhelpen met een eenvoudig ringslot. Al met al ben ik zeer content met deze drager.

P. Heinis 16-07-2019

Onbetrouwbaar

Geschreven voor: Twinny Load Swing FFK

De bevestiging van de fietsen voelt heel instabiel. De fietsen dansen alle kanten op. De sloten om een fietsen vast te zetten gaan heel moeizaam. Ik heb ze zelf een druppie olie gegeven en nu gaat het iets beter, maar nog vaak blijft het rommelen. Ik heb spijt van deze aankoop en ga op zoek naar een beter merk.

Minpunten

• Instabiel
  • Sloten werken slecht
  • Achterste fiets lastig te plaatsen
  • Voelt niet veilig.

P. Heinis 13-07-2019

Onbetrouwbaar

Geschreven voor: Twinny Load Swing FFK

Minpunten

• Instabiel
  • Sloten werken slecht
  • Achterste fiets lastig te plaatsen
  • Voelt niet veilig.

l van andel 14-08-2012

De 2 stangen voor de bevestiging aan het frame krijg je niet vast
resultaat dat onder het rijden de stangen gaan verdraaien en de beide fietsen achterover gaan hangen
Onze ondervinding is een zeer slecht doordachte constructie om je fietsen te vervoeren

hans.pr 09-07-2012
Geschreven voor: Twinny Load Swing FFK

Het is lastig om de achterste fiets achter de verticale steun door te krijgen zonder deze los te maken waardoor hij weer opnieuw afgesteld moet worden.
Het afstellen van de verticale steunen is niet simpel.

evarist 03-03-2014

dag hans
met uw opmerking heb ik geen probleem ik plaats mijn Batavus e-go marcato op de beide goten doe eerst de wielriemen vast en plaats dan pas de buissteun dat gaat alles heel vlot in minder dan 2 min. plaats ik fietsrek en fiets vast op mijn wagen MET HANGSLOT erop en vertrek.rek weegt maar 16kg zou geen ander willen gebruik hem nu dagelijks voor mijn vrouw.MVG

Hennie Pijper 19-04-2013

Beste Hans,je kunt ook eerst de eerste fiets tot op de voetjes rijden en daarna de beide verticale steunen plaatsen en daarna, daar mee de fiets vast zetten.Die twee verticale steunen hoeven dus niet in de weg te zitten.Je moet ze natuurlijk wel onder handbereik hebben wil je ze na het plaatsen van de eerste fiets gebruiken.Groetjes Hennie

Biker2 14-10-2010
Geschreven voor: Twinny Load Swing FFK

In mei hebben wij de deze fietsendrager aangeschaft.
We hebben hem speciaal aangeschaft voor het vervoeren van o.a. een mamafiets (sparta). De drager was daar prima geschikt voor. Echter na enige tijd functioneerde de klem om de fiets te bevestigen niet meer, omdat de knop van de bout af draaide.
We zijn terug gegaan naar Halfords (prima service). Die hebben contact opgenomen met Twinny Load. Het euvel kwam meer voor. We kregen twee schroeven die we op de bout moesten draaien. De knop moesten we aan bout vast lijmen. Dit werkte niet, ondanks het gebruik van epoxylijm, We hebben de drager ingeruild voor de Thule Euroclassic G5.

Jomi 24-04-2012

Hoi,

Om welke bout gaat het hier?

Mike